niedziela, 8 maja 2011

Powitanie :)

w taki o to krótki sposób chciałam zaprezentować i wyjaśnić co to jest wędkarstwo. Uwielbiam to i jak tylko mogę to jeżdżę z moim mężem, nic mnie tak nie relaksuje jak śpiewające ptaszki i zarzucone wędki :). Niestety nie zawsze moge mu towarzyszyc i zazwyczaj sam jeździ albo z kolegami to tym bardziej gdzie tam ja :)
Ostatnio urodził się nasz kochany synuś i niestety nie mogłam towarzyszyć mojemu mężowi tak jak zawsze ale mały kończy roczek lada chwila i na pewno sobie odbije zeszły rok. Już sobie to wyobrażam jak pojedziemy nad jeziorko, a mały będzie sobie biegał po plaży hehehehe już nie mogę się doczekać.
Mój mąż wędkuje już od kilkunastu lat jest wręcz niesamowity i bardzo mnie wciągnął w swoje hobby. Niestety jeżdżę z nim tylko w ciepłe dni bo nie znoszę zimna ale mój mąż jest niezłomny czy to słońce, czy to deszcz byłby chory gdyby chociaż raz w tygodniu nie pojechał na ryby. Kończą się zimne dni wiec bardzo się ciesze że już lada chwila będę wkońcu nad wodą :).
Postaram się przedstawić Wam dobre artykuły które przybliżą wędkarstwo i swoje przeżycia. Mam nadzieje że Was zainteresuje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz